Blogia
Joaquim de Catalunya

Per la meva mare, Maria Rovira, by Quim pedret

 
Carta a la mare
Avui la mare hagues fet 79 anys....

Vull agrair… El Quim
Dijous 11 d’agost de 2011

...
El dissabte 19 de Març, es va oficiar una missa a L’Església Parroquial de Sant Esteve de Cervelló (Barcelona) a les 20 hores, en memòria de la meva mare Maria Rovira i Bases, que em va ’deixar’ la matinada del divendres del 5 de març, Moltes gràcies Mossen

Vull agrair al meu amic Antonio Pérez Montolio, potser un del millors amics que tinc i també amic de la meva mare, tot el que a fet per ella, ara i els darrers anys que va viure a Cervelló i el que ha fet per la família, aquest darrers set anys, que no l’ha pogut veure i ni tan sols ha pogut dir.li el darrer adéu, per desconeixement de lloc on vivia. Per ell, per la seva família i per la seva mare, una forta abraçada.

Vull agrair al amic Ramón Tarrés, doctor en medecina i la seva companya de feina Gero a Vilajuïga, per ajudar-me a suportar i tans mals tràngols i llàgrimes, durant aquest tristos set anys. Una abraçada a tots dos

Vull agrair al amic i Conseller Josep Lluís Cleries, amic d’infància i de la família, la deferència que ha va tindre amb la meva dona i en mi mateix, perqué podèssim ser marit i muller. No ho oblidarem mai el que var fer per nosaltres. Ara després de quasi onze anys, gràcies a seva generositat, em arribat a ser pares del petit Sergi. Moltes gràcies Josep Lluís. Sempre anrem de costat, passin els anys que passin. Esperem que ens veiem aviat, tot recordant Sant Pau d’Ordal

Moltes mercès inclòs, al que de alguna manera u altre han volgut fer-me mal, han gaudit del dolor dels demes, de la manera que fos, durant masses anys foscos. La seva maledicència no ha sorgit el efecte que esperaven (fer-me malt a mi i als meus), al contrari, m’ha fet mes fort per portar endavant el meu fill i la meva esposa. Sempre sabran que no els hi tinc cap odi, ni cap rancúnia. No puc perdonar, perque em varem fer sentir molt mes fort i persona- i això no te preu.

Voldria agrair a molts mes amics, el que estan lluny com per allà a l’Argentina i altres indrets, però per culpa del cansament i de les maleïdes medicines, m’oblidaria de noms, i no m’ho perdonarien ¿Verdad, amiga Teresa Hermida? Un beso para la familia.

I finalment vull agrair TOT el suport que he tingut de la familia de la meva esposa ien especial a ella l’Elena Kudryashova que en moments tan difícils per a mi i per ella i amb una dignitat i elegància envejable ha sabut portar aquest anys. M’ha donat part de la seva vida sense jo demanar.li res a canvi. Es mes, ella m’ha donar el que mes volíem tots dos, un fill magnific Serà un bon home. Ella - l’Elena- ha tingut les forces, que potser jo no hagues tingut per...tantes i tantes coses. No li van fallar les forçes. El camí ha sigut molt dur. Moltes gràcies carinyo, per que tu em tens.
"Jo no escolleixo la millor, la millor em va escollir a mi"

Un 11 d’agost de 1932, com avui, a la població de El Masnou, va neixer la meva mare Maria Rovira Bases. Avui si el desti no hagues sigut tan injust la Maria hagues fet 79 a la població de Vilajuïga, poblet tranquil on ella va triar, per pasar la resta de la seva vida, amb el seu fill i a prop dels seus nets

Amiga, Noia, nena, Maria, mama; estigis a on estiguis estares sempre em mi
El teu fill, el teu amic
Ens veiem
 
Quim, el teu noi
 

Foto: Carta a la mare Avui la mare hagues fet 79 anys....  Vull agrair… El Quim Dijous 11 d'agost de 2011   El dissabte 19 de Març, es va oficiar una missa a L’Església Parroquial de Sant Esteve de Cervelló (Barcelona) a les 20 hores, en memòria de la meva mare Maria Rovira i Bases, que em va 'deixar' la matinada del divendres del 5 de març, Moltes gràcies Mossen  Vull agrair al meu amic Antonio Pérez Montolio, potser un del millors amics que tinc i també amic de la meva mare, tot el que a fet per ella, ara i els darrers anys que va viure a Cervelló i el que ha fet per la família, aquest darrers set anys, que no l’ha pogut veure i ni tan sols ha pogut dir.li el darrer adéu, per desconeixement de lloc on vivia. Per ell, per la seva família i per la seva mare, una forta abraçada.    Vull agrair al amic Ramón Tarrés, doctor en medecina i la seva companya de feina Gero a Vilajuïga, per ajudar-me a suportar i tans mals tràngols i llàgrimes, durant aquest tristos set anys. Una abraçada a tots dos  Vull agrair al Honorable Conseller de la Generalitat Sr. Josep Lluís Cleries, amic d’infància i de la família, la deferència que ha va tindre amb la meva dona i en mi mateix, perqué podèssim ser marit i muller. No ho oblidarem mai el que var fer per nosaltres. Ara després de quasi onze anys, gràcies a seva generositat, em arribat a ser pares del petit Sergi. Moltes gràcies Josep Lluís. Sempre anrem de costat, passin els anys que passin. Esperem que ens veiem aviat, tot recordant Sant Pau d’Ordal  Vull agrair al Molt Honorable President de la Generalitat, el Sr. Artur Mas i Gabarró, amic personal i de la família, els seus consells i el seu suport en moments difícils tan per ell i la gent que ha treballat al seu costat i els meus difícils moments. No puc oblidar que durant la seva tasca (campanya electoral) per arribar a la Presidència de la Generalitat, va ser molt generós al felicitar personalment a la meva esposa el dia 31 de Agost del 2010, per el naixement del nostre fill Sergi Pedret i Koudryashova. I molt mes encara, quant ni passades les 24 hores de fer.li saber la malaurada noticia de la mort de la mare, el Sr. Mas ens va enviar un correu de condolen-cia i suport. Moltes mercès President, sempre tindrás el meu suport. Moltes mercès amic Artur. Aconseguerem tantes coses. Oi?    Moltes mercès inclòs, al que de alguna manera u altre han volgut fer-me mal, han gaudit del dolor dels demes, de la manera que fos, durant masses anys foscos. La seva maledicència no ha sorgit el efecte que esperaven (fer-me malt a mi i als meus), al contrari, m’ha fet mes fort per portar endavant el meu fill i la meva esposa. Sempre sabran que no els hi tinc cap odi, ni cap rancúnia. No puc perdonar, perque em varem fer sentir molt mes fort i persona- i això no te preu.  Voldria agrair a molts mes amics, el que estan lluny com per allà a l'Argentina i altres indrets, però per culpa del cansament i de les maleïdes medicines, m’oblidaria de noms, i no m’ho perdonarien ¿Verdad, amiga Teresa? Un beso para la familia de Móstoles y los amigos de Navalcarnero  I finalment vull agrair TOT el suport que he tingut de la familia de la meva esposa ien especial a ella l'Elena Kudryashova que en moments tan difícils per a mi i per ella i amb una dignitat i elegància envejable ha sabut portar aquest anys. M’ha donat part de la seva vida sense jo demanar.li res a canvi. Es mes, ella m’ha donar el que mes volíem tots dos, un fill magnific Serà un bon home. Ella - l'Elena- ha tingut les forces, que potser jo no hagues tingut per...tantes i tantes coses. No li van fallar les forçes. El camí ha sigut molt dur. Moltes gràcies carinyo, per que tu em tens.

Foto: Familia Pedret

0 comentarios