Blogia
Joaquim de Catalunya

Aclareix-m'ho fill de 'Lapao-landia', by Quim Pedret

'Quimicoses' de l'estiu del 2013
 
Com pasa el temps !!


Duran com diu el refrany et pregunto: És puta o no és puta'
 
 
Que et pasa fill?  No et va dir el President que callesis?
Tais-Toi
 

Aclareix-m'ho fill meu i fill de 'lapao-landia'
Ara
Ara em llegiu, be
Parlem clar i fem una reflexió i auto-critica o (critica automàtica)
Que ens passa realment als catalans
Tenim un rampell d'esquizofrènia?
Volem Independència amb dos pebrots o volem collonades
A la Zarzuela hi ha tota classe de animalots i de cavalls, no heu esta mai al 'Hipodromo de la Zarzuela'.
A part del ase català, quants cavall i ases hi han a Girona o que es passegin per la Devesa? Ehhh? Calla Calla !!
Som monàrquics els Empordanesos i els gironins? Si? Dons Si, si?
I si es que NO, que punyeta hi fan alguns a la foto amb un monàrquic, corrent tots com si hi anessin apagar foc per sortir guapots.
Apaaa!!!
Rocaaa Rocaaaaaa !! Rocaaaaaa Germansss (crido a dos amics Hermanos de la Salle Bona-novi)
Marica l'ultim (perdó per la familiaritat) Hi ha confiança
I alhora em deia un amic de l'amic....Amb faré militant de Convergència Republicana de Catalunya. De que? de qui?
Ein?
Si. M'han dit que està a punt de fundar-se un nou partit de govern i desgovern (una collonada fusinada), fruit després que Unió Democràtica de Catalunya hagi petat per els aires amb uns cartutxos de dinamita amb el Duran a dins (com el final de la peli Django) Soc una mica cabronet? Siiiiiiiiii
I qui no?
'Ni puta idea'... Calla Calla
De que es sent culpable el meu amico? Noooo, No ho fasis. Tenim remei... i solució Crec
De que el teu fill vegi un Princep? Va!!
De veure una Princesa? Pse!! (no confondre amb PSOE)
De una foto? uff!!
Jo li vaig dir... Sempre podries desheretar el teu fill
I per tu una t’envio una santa abraçada i curat de culpabilitats
Cada dia llegeixo pitjor. I em fotus uns susto des tres parellls de pebrots...
"El príncipe Felipe aboga por la colaboración como clave de cualquier proyecto"
"El Príncipe se ahoga por colaboración en el conclave"
Igual algun dia el lian i l’anomenent PAPA PACO II. El primer ja es mig trolo (perdò Troylo) A mes el seu papa era romà, no?

 
Escolteu escolteu
Sabeu si es còmoda la presso de Soto del Real?
... ringg ring.. Que si Barcenas coñes, que si, que mañana te llamo, o nos vemos.... i sino dejame el sobre debajo la almohada de la celda Si. Si. Tu almohada.
Collons quin susto. Ja m'he despertat
Es divendres... Un mal son per entregues (J.M.Serrat)

Us desitjo un feliç dia estimats amics inùtils
Demà o demà passat mes 'quimicoses' de la ma i el peu de la Tieta Cisqueta Maluc i Pi (filla de Garriguella) i properament en directe a Ona Pedret Radio TV al Facebook, a les vostres pantalles de 'You Tube' a partir de Setembre.
Perquè? Perquè no ni estem salvats, ni molt menys
Mentrestant, preparem un onze de setembre com cal i sinó preparem un dotze, un tretze o mes. Perquè?
Because there is no problem, this is Catalonia
Tenim molta pela i una santa pacienciaaaaaa de tres parell de coll.
Que us pentini la iaia

Saluti a tutti dal Vaticano da ‘Pixajuïga sul mare’
Amen


Quim Pedret i Rovira

Ciutadà del Principat de Catalunya (de moment)

0 comentarios