Blogia
Joaquim de Catalunya

De Ventafocs a Princeses, by Quim Pedret

 

L'amic Santi Vila i Vicente, ahir 13 de setmbre del 2013, va pentjar una foto al Facebook amb aquest comentari:
"Tan a prop i tan lluny.. Uff!


 
Una escena masa 'normal' (Quim Pedret del mur de en Santi Vila)


I jo he contestat....
"Amic Santi Vila, això de tanta tècnica ho em creat nosaltres, nosaltres som el reflexe d'aquesta societat, i malauradament anirem a molt pitjor.
Un dia fa molts anys quant vaig veure els primers SMS i altres 'andròmines', vaig dir que anàvem malament, i varen arribar els 'skipes', els ''facebuss' i 'paltalk' i altres xats del nassos
Aleshores, vaig imaginar-me els cafès-bar plens de gent enviant-se missatges mútuament, per quedar per fer un cafetonet i ara que ja arribat l'època del 'tredictopincs', els #, es diu hactars, oi?, els IPod, IPud, el Hipo (altrament dit singlot) els 'Instagrames', els 'Spofitis', i els 'Twuitis'.
Anem millor? No
No amic, ni anem ni millor, ni es diferent, es molt pitxors.
Per a mi és un món que em fa pena, a on un putu ME GUSTA queda de meravella i una foto fent una cabriola, queda de collons. Quins pebrots!! Quanta llana tenim encara!
Que en som de burros encara
I el polític de torn tira de veta, va a la seva, fa la seva 'independència', econòmica, clar. I nosaltres creiem en fades i ells i nosaltres mateixos ens hem cregut que ens tornarem un dia de Ventafocs a Princeses...
Ara amb mes d'odi entre TOTS, sembla que tot ho tenim aquí. Tot?
Tot? On es el donar la ma o fer una xarrada amb un bon amic, sigui català, espanyol o xinés?
Ara tenim 'amics' arreu del mon i la majoria està més sol que DEU
Ens em o ens em deixat convertit fa molts anys en dones i homes de plàstic. Com borregos, adorem el 'becerro de oro'? No?
No, no, ara ja adorem també 'el oro del becerro', que es el pitjor del pitjor.
Em perdut les idees i els principies morals? Potser si, i això sinó hi posem fre i seny, acabarem a osties i molts es seguiran omplint les butxaques mentres ens segueixen aixafant les nostres il.lusions.
Molt bona tarda, (lo de bona) és per dir alguna cosa
Estic molt far de tanta buidor, tanta frivolitat i tanta hipocresia

Una abraçada, Honorable Conceller

Quim Pedret i Rovira


"El meus escrits no són pensats per contentar l'afany de protagonisme de molts polític o 'pillus' d'aquest país"

0 comentarios