Blogia
Joaquim de Catalunya

Mas te els collons plens?, by Quim Pedret

Mas, Navarro i Rubalcaba varen parlar del temps  

M'ha dit una amiga convergent que soc critic amb en Mas. Es posible. Perque no ho tinc de ser.ho?
'Quién bien te quiere te hará llorar' (això deia el meu pare, mentres em fotia un parell d'osties) 
Soc molt critic amb tots, l'unica diferencia es que si critico al meu amic i President Mas li dic i tant amples.
No faig com l'impresentable del Duran que s'en riu de tots el catalans i ni DEU diu res:
Mas no crec que tingui de dialogar res amb PSC de Navarro (altre cosa seria que dialogues amb el Joaquim Nadal), ni molt menys dialogar amb l'inutil de 'Fredo' Rubalcaba. 

Potser parlaben de fer psicoterapeutica conyugal sana. Ves a sapiguer!

Ja ho va dir un politic, estem en un cami sense sortida i l'unica sortida seria posar la directa
O sigui.... Declaració Unilateral de Independencia de Catalunya, JA
 
I si acabem com l'any 1934, empresonats a un vaixel com l'Uruguay, dons mala sort. O mala llet.
Jo no em vull apenedir del que he fet, pìtxor seria apenider-se del que em deixat de fer. 
Però sembla ser que els catalans som una especie de gallines que en agrada anar desplumades.
 
Tindria d'estar TOT DEU al carrer i el President Mas tindria de dir: EN TING ELS COLLONS PLENS !
 
Amen
 
Quim Pedret i Rovira

0 comentarios