Blogia
Joaquim de Catalunya

Crec que Roses te un problema, es diu Carles By Quim Pedret

Heu sentit la radio?, si la SER? Aquella que alguns varen criticar per vindre a Roses?
Ahir al fer un cop d’ull all ‘face’ del Joan Armangué em vaig trobar un enllaç de la SER, en que hi havia una tertúlia amb quatre polítics, o potser eren tres i mig?. Be, es igual. Tan ni fot.
Era el programa Hora L de la SER, que condueix en Jordi Corominas. En Jordi amb va semblar fluix periodísticament, ja que es va deixar menjar el terreny i també el seu desconeixement polític dels convidats, però la sorpresa o no tan sorpresa, va ser l’actuació del ‘millor’ alcalde que te la Badia de Roses, el líder mundial de la política activa, passiva, surrealista i que es re inventa quasi cada dia i que hom pot trobar miri cap l’indret que miri.

 

Quim Pedret La radio

 Audio, temporalment desconectat (problemes tènics)

 

El primer minut de gloria del personatge es genial. Es pura ‘poesia’, es….com us diria? ? es..? Es una apologia a favor dels aplaudiments del ‘Partido Popular’ el que tenen a les seves files la Sra. Fabra, la mateixa que abans del aplaudiments esmentats va dir del parats: "Que se jod.." (aquets son els mateixos espanyolistes rancis que conviuen al costat del ‘jefe’ al consistori rosinc i que tant ens estimen a nosaltres, els catalans)
Crec que Roses te un problema, però no patiu, hi ha solució. Hi ha gent de CiU-Roses molt preparada per jubilar al ‘mestre’. Tenen nom i cognoms i amb molt de futur. Però ara el mestre callat, estaria molt mes guapetó i no em faria posar de mala llet. (¡collona!, jo solsament volia escoltar en Joan Armangué)
Us deixo el minut de la presentació i si en teniu ganes de tot l’enllaç (15 minuts) es un mon i un martiri.

 

Per cert, felicito al Joan Armangué per saber estar, com sempre, al seu lloc.
El Quim Pedret


Frase de Premi Nobel de l’Alta Política (sinó existeix el premi, ja l’inventaran)

"Al que li sembli be la meva opinió, fantàstic i al que no li sembli be la meva opinió, li demano excuses"

 

 

Apunt final….

Mai ho havia sentit: "Sinó et sembla be la meva opinió…Perdona, excusem"

Deu meu… Es pot dir mes fort, però no crec que es pugui parlar pitjor

!! Increïble ¡¡

 

 

El Quim Pedret bocabadat, fart i retip

 

0 comentarios