Blogia
Joaquim de Catalunya

Quadres per el clero a mils d'euros, by Quim Pedret

Nota per un soposat amic
Tinc un 'amic' que no s'entera (o no es vol enterar) del que pasa al mon. Viu en un molt idilic. Parla del problema de.... GAZA per Israel i 'tal Pascual'
Te pebrots la cosa!
Amic si em lleigeixes el problema de GAZA es aquest:

A Gaza, el problema és l'ocupació.... “El poble palestí VOL que s'acabi l'ocupació i el matar nens i gent inocent”

Segueix pintant, viatja de franc i mentrestant que pagui el clero.
36.000 euros de l'ala per un quadre a dins de una esglesia de Figueres (series 'tonto' si no el haguesis agafat) son una 'ganga'
Es un bon home (no ho dupto), però estàs molt mal informat, o ets cec i/o utilitzat per el poder que et dona de mentjar. Els governs de torn i el clero (2000 anys de 'criant llana' donant per molt)

Tinc entés que aviat faras un altre viatje a 'Terra Santa'. Ressa per mi, soc pecador, però honrat, ja que els vicis (TOTS) m'el pago jo.
 

Atentament...i Amen 

Quim Pedret i Rovira

0 comentarios