Blogia
Joaquim de Catalunya

'Telebasura' o telemerda', by Quim Pedret

 

 
Jo, si fos español (soc català) estaria preocupat.
 Ahir vespre al anar a mirar el meu correu al MSN vaig trobar un vídeo destacat on hi havia un tal Falete que canta (crec), que es tirava a una piscina com si fos una ceba desde... 5 metres !!
 
Increïble !!
 
 
'Er Falete'
 

Us deixo un fotograma (no te preu)
Veieu el perquè la majoria de catalans no volem ser espanyols?
Ja m'ho deia un amic meu: "Quim, fins que no siguem independents, tu que tens la esposa russa, digues que també ets rus de R...ussia, res de català, ni molt menys que ets espanyol, passaràs menys vergonya" Tenia raó el punyeter
El tal Falete es tira a la piscina, el Realisim Madrid es classifica i el ‘reiet’ li fot el salt a la ‘reieneta’ i els polítics que podem van robant i tant amples.
De l'atur, de la corrupció, l'educació, les hipoteques o la sanitat etc etc potser ja ni en parla ni Deu (està d'enterrament a Veneçuela) i....

 

"España va bien!" (Aznar, en veu baixa)

Tocam els pebrots !!
Quim... ¿Por qué no te callas? Val, val ja callo Gallardón
però....VISCA CATALUNYA LLIURE, oi?
 
  
Quim Pedret

Ciutadà del Principat de Catalunya (de moment)

 

Ja li deia jo a una amiga avui per telèfon... “Estem asseguts sobre una gran tifa” shshsh Ja veureu si això peta.
 

Amen 
 

0 comentarios