Blogia
Joaquim de Catalunya

Paramos y Sistemas de vida, by Quim Pedret

Va de bon rotllo, ho dic seriosament...
Un dia s'em va ocórrer escriure al Google això... "Area de territorialitat i Sostenibilitat" (jo volia saber que era això de SOSTENIBILITAT) Jo recordava que els sostenidors la meva avia els feia ella... mateixa i de cotó, ja que tenia les 'tetones' molt i molt grosses i no les venian a la botiga.
Al picar aquí, com deia, amb va sortir una muntanya d'informació i molta lletra i càrrecs, com Urbanisme, Medi ambient, Geologia, Terratrèmols, inclòs el canvi climàtic,
A aleshores vaig posar el mateix. Area del territo....etc i vaig clicar a IMAGENES
I em va sorti això......
  

 
Piqueu aquesta web, sembla ser molt interessant, es de Colòmbia i em sembla molt interesant
No es cap conya, us ho dic seriosament , encara que tinc de dir que jo nomes coneixia la excel·lent novel·la de l'escriptor Juan Rolfo "Pedro Páramo" i alguna culllunada mes sobre els páramos (A grans trets, l'erm (en castellà, páramo) és un ecosistema tropical de muntanya que es desenvolupa per sobre de l'àrea del bosc i té el seu límit en les neus perpètues.
Internet en sap molt Un gran invent

Vinga !! Molt bona nit
Quim Pedret i Rovira

0 comentarios