Blogia
Joaquim de Catalunya

A Rato's penso amb el futbol, Bankia i la seva mare, by Quim Pedret

 

Ona Pedret

 
A veure...
Si Rodrigo Rato (producte de Bankia) cobrará 200.000 euros per treballar DOS dies l'ANY com assessor del Banco Santander...
...I si Cristiano Ronaldo cobra uns 50.000 euros cada DIA, (producte de un crèdit de Bankia), per anar amb calçotets de marca, DOS días a la semana....
...Amb lo aixerit que soc jo, em pregunto angustiat:
Perquè punyetes no li vaig fer cas a la meva avia, que em dia: 'Tindries de treballar a un banc o a 'La Caixa' ?
Per que cony no vaig fer.li cas al capellà de la Salle que em deia: 'Pedret, tienes 'madera' de futbolista?

Algú em pot explicar que cony fotu aquí, escrivint xorrades i fen el 'préssec'?

Bona nit
 
Quim Pedret i Rovira

Amen

0 comentarios