Blogia
Joaquim de Catalunya

Quant dimiteix un polític?, by Quim Pedret

"Quimicullonades"


Davant de la pregunta de moda. Quant te de dimitir un polític?

La meva primera resposta sería .... sempre
Però...

"Jo crec que un polític presuntament corupte o no, NO tindria de dimitir mai, ni al ser sospitós, ni al ser imputat, ni al ser culpat. No, no, no. Res de res. La radicalitat al poder. I llestos

Crec que un aspirant a polític fos sospitós de voler ser un polític ’mangui’ i intentar anar a una llista electoral, el tindrien de condemnar a 30 anys i un dia. ’de pet’

En cas de que aquest presunte ’xorisso’ hagi passat la primera inspecció ocular del Consell de Savis del Poble Sobirà i sortís escollit com a regidor, alcalde o qualsevol altre lloc public i que pogues posar la ma al calaix, el tindrien de condemnar a cadena perpetua.

En cas improbable que ’el presunte menda-mangui-xorisso’ arribes a posar el seu cul a la trona de l’Ajuntament (per exemple) i que la seva ma anés al ’sobre’, el podrien ’afusellar’ inmediatament"

Amen


P.D
El politcs i ex-politics amic meus, queden exclosos de tal proposició o ’cullunada’ (jo també faig tractes de favor i si cal, em vaig el ximple) Faltaría mes!!

19 de març a Vilajuïga sur Mer un dimars sense tramontana, dia del pare, del fiil i de la mare que em va parir.

Molt bona nit

Quim Pedret i Rovira

Ideòleg

0 comentarios