Blogia
Joaquim de Catalunya

Amic President, vols dir que anem be? By Quim Pedret

Ahir volia fer un petit escrit sobre els politcs i 'les seves conyes' i alhora ja que els consumistes i el Sr. Isidoro Alvarez (el jefe del Corte Inglés) d'avui en fan el 'Dia del Padre', i veient com esta el patí politic a Catalunya i el meu bon humor, he convertit el que resta de dia en el 'dia del fill' (en tinc tres) No es cosa fácil !!!... i aprofitant que el patí de Catalunya està de pena li envio un misatje a l'Artur Mas, que es apart de President del meu país, es el meu amic (pesi a qui li pesi) també es el meu pare, el meu germà i el meu fill espiritual i quasi quasi tambe l'esperit sant, per dir.li: Amic amb sembla que NO anem gaire be, no no no. Ja se que et va tocar gobernar amb l'Oriol (alcalde de Sant Vicent dels Horts) Que podies esperar per molt amic que sigui del amic i cosí Vicenç Pedret Clemente? eh

Be, espero que rebrás aquest misatje amb el bon humor que saps anar per la vida

Vinga, una abraçada... que tot i que no volguem celebrar.ho, es el dia del 'papá' i tos dos en tenim tres... de fills. Maldecaps tu en tens mes. Estem al teu costat, malgrat les meves critiques

Cordialment
 

Quim Pedret i Rovira

0 comentarios