Blogia
Joaquim de Catalunya

Mas, no m’ho puc creure, "felicitats", by Quim Pedret

mayo 29, 2012

 

En Josep Pla deia ‘cullunades’, jo en dic "Quimicoses" (coses meves)

 

Si President, a mes de totes les Maratons i altres collonades per netejar la consciencia i les dobles morals, a partir d’ARA els catalans farem doble pirueta amb salt mortal cap a enrere, des d’un trampolí de una piscina sense aigua. Serà acollonant o descollonant. Ens estem acostumant a la màgia, ens apretem el cinturò i a la vegada els seus socis (Unió i PP) ens baixen el pantalons cada dia, mentres algun polític ens diu a cau d’orella: "La majoria dels catalans sou imbècils" i alguns son tan ‘tanoques’ que fem acudits fàcils ¡¡ Ves quina gracia !!
Cordialment i sempre fent conya, ja que mes val tindre sentit de l’humor, que un tumor als pebrots

Artur si teniu els Convergents dos grans al Cul (El Duran, i l'Ortega) crec que el catalans no en tenim cap culpa

Aixó s’arregla declarant l’Estat Català, desfent el parlament i pasaries a l’historia

 

 

La Caixa Mani

Un diumenge de molta feina (la foto no es meva, la web SI)

 

Mas, no m'ho puc creure

Val mes l’ull de peix (Gran angular) de la càmara de fotos, que el sou de deu families

La Noriaquimpedret

Aqui ja vares fer piruetes amb un impresentable, en Xordi González

 

Per cert President:
Politicamnet tinc tot el dret i el deure de criticar el que em sembla que fas malament. Personalment Artur, tinc de reiterar que et desitjo el millor. Com tu a mi i de ben segur ho desitjes a tots els catalans.
Salut
El Quim


Espero que tingis el bon humor de sempre, el mateix humor que tenen ara mateix la majoria del catalans. (Per mes que ens apretin crec que NO el perderem mai)

Bon viatje a Estats Units

 

MAS  COMPLERS

Post pujat per El Quim Pedret

0 comentarios