Blogia
Joaquim de Catalunya

Bon viatje President Mas, bon viatje amic, by Quim Pedret

Bona estada

 

Artur Mas arribará a Estats Units el dimars 19 


Quant el gat no hi es, el ratolins ballen… a vegades quan hi ha el gat, inclòs els ratolins fan ballar el gat…

No es la primera vegada que succeïx aquest fet, ja va passar en el viatge que va fer l’Artur Mas a Perpinyà el gener del 2011, i un altre cop la Sra. Joana Ortega i Alemany serà a partir de dimars, Presidenta de la Generalitat (en funcions… uffff) i això em dona ‘yuyo’ i tremolor.

Imagineu.vos una ‘psicolooooga’ al costat de un espanyolet, conegut també com ‘Manitu Duran du Gran Cap Pelat’. Poden arribar a pensar que amb la benedicció de la Sra.Nuria (tots tres de UDC) es podrien vendre el Palau de la Generalitat i Catalunya inclosa al Partit Popular, o a Intereconomia o al amic de l’Antoni, el Sr. Pedro J.Ramírez? No se, no se. En Duran es terrible (no te un pel de tonto)

Amb aquest trio d’asos tots es posible (entre un credo i una salve)

Ara de moment als ‘peperos’ els tenim de llogaters. Es per això que qui te el cull llogat, no seu quant vol.
President Mas que tinguis bon viatge i torna aviat (sense conya). No vull que es fassi realitat el refrany tan català, que em deia la meva yaya: ‘A vegades som tan curiosos el catalans, que igual ens canvien o canviem pets per m…. (es tan sols un refrany o una dita)

Visca Catalunya Lliure (ara ja ho puc dir sense por….son paraules de President Jordi Pujol) shshsh. Ara el President s’ha convertit i veu la llum del Independentisme com la sortida digne de Catalunya. Perquè? … Dons perquè ARA SI TOCA. No serè jo qui li porti la contraria. Inclòs l’Oriol està content. Mai s’ha sap

!! Quin país mes curiós!! Oi? Es el meu pais

P.D. A vegades em crec tant llest… Vaig votar en Mas i em pregunto: "Que no sabia que al fer aquets gest d’amistat i creien d’ell una apertura cap a una Catalunya sobirana, m’inclourien dins del LOT de Nadal, al Duran i Cia?

Mira que en soc tanoca a vegades

Be, esperem que no la ‘ballem’ ni ens fassin veure ‘la padrina’.

 

El Quim Pedret i Rovira

Ciutada del Principat de Catalunya i alguna cosa mes (segurament)… Si? No? Si o Si?… i jo que seeeeeeeee.

0 comentarios