Blogia
Joaquim de Catalunya

The Day After, by Quim Pedret, per la meva tieta…

..soltera

Dimecres 12 de setembre 2012

Pujat a les 02h 10m

del dia després

‘Ja soc lliure’ (La tieta Cisqueta Maluc i Pi)

 

 

Molta gent està contenta i il.lusionada. Molta gent està preocupada, i altra gent ja te plans per a demà, però, realment demà passarà alguna cosa?
Ella està una mica cansada per un dia molt bellugat i m’ha dit: “Jo ja vaig prendre la pastilla del dia després i encara no m’ha vingut la regla” (Tieta Cisqueta Maluc i Pi) ¡¡¡ Tieta, per favor !!
A la seva edat (89 anys) crec que ha arribat a la conclusió que després de 70 anys estudiant senyals i algunes interpretacions de senyals que un dia veurà la llibertat, i la pobreta pensa que igual arriba la fi del món..
Demà li posarè la pel-lícula Braveheart i la meva ‘yayeta’ amb la LLibertta de Wallace igual se m’anima. Pobreta. Segur
I si li possès "El Dia Despues"? (Pel.licula Post-apocalíptica de catàstrofes) de Nicolas Meyer jejeje

Sóc dolent dolent, oi?

 

 

 

TietaCisquetaQuimPedret

Es el fill de la Tieta, es igual de lleig que ella… (el va tenir de soltera)

 
Això li pasa per punxar.me. Que es foti

 

 

 

Pujat per El Quim Pedret l’onze de setembre, però sensa pressa

0 comentarios