Blogia
Joaquim de Catalunya

¡¡ Mariano, te he dejado los huevos encima la mesa !!, By Quim Pedret

septiembre 15, 2012

 

QuimPedretMarianoMas

El Quim Pedret

 

Un 20 de setembre a Moncloa

Pom, Pom, Ring Ring

Rajoy – ¿Siiii? ¿Quien perturba la paz del convento?

Mas – Mariano que soy el Mas

Rajoy – Mas es mucho más que menos, ¿Verdad? jejej Es que soy así de divertido oye, soy gallego

Rajoy – pasa, pasa amic ‘Arthur’ seiéntate y tomate algo….

… pasen el minuts i en Rajoy està a la cuina

Mas- ¡Marianoooo!, que te he dejado los huevos encima la mesa!
Rajoy – President, no me pegues estos sustos hombre…
Mas – Tranquilo, me refería a los huevos fritos y los pimientos rellenos que te he traído de Catalunya.

Mas- Yo también soy de la broma. Soy catalán ¿Sabes?

Rajoy – Uff, estos catalanes son la leche. Carallu…

 

Be, de fet mai sabrem com anirà la conversa entre els dos Presidents el proper dia 20, però podria seguir mes o menys aquest caire….

 

Al febrer de l’any 2012 va començar així

QuimPedretMasRajoy

El Sr. Artur Mas amb el seu su homòleg español, Mariano Rajoy

 

 

…al menys, si mes no, amics (escrit primer al Facebook) i els no amics, però que feu una miradeta de re-ull, us hi fet llegir fins AQUÍ. (Si voleu, podeu passar pagina i llestos)


Però ja sap, que quant parlem de ous i pebrots, sembla que tots ens animem una mica mes oi?
Jo vull fer unes ratlles de critica i una felicitació. La critica es per fer una ‘estirada d’orelles’ per aquesta mania de utilitzar expressions o refranys grollers per fer-ne un mal us polític i treure un redit, em refereixo a dir: "Aquest home, està jugant a la Puta i a la Ramoneta". Queda una mica lleig oi?) Ahir el ‘graciós’ programa de Polònia va utilitzar una tal Ramona i una suposada prostituta, per fer un ‘skets’ o quelcom de semblant, sobre el President i una piloteta. Amics ‘polacs’, crec que la prostitució i els seus greus problemes no es poden frivolitzar -com diu una bona amiga integradora social- a la nostra ni a cap TV, aquestes noies es mereixen un total respecte i per par dels guionistes del programa i de la societat (El mateix ‘incident’, ja va passar amb el President Montilla, dien-li fill de..p.) i jo mateix després de fer.li saber a ell per carta, vaig cursar una denuncia als Mitjans Audiovisuals de TV.
Tornant a la Sra. Ramona i la seva amiga, per el fi d’ultilizar.ho barroerament en contra de una persona, en aquest cas el President de la Generalitat, jo utilitzaria en aquestes dates i amb molta mes propietat el seny català i hagues posat l’expressió que em deia a vegades el meu pare: "Fill en aquest mon tens de ser mes puta que bonic" o millor…: "El cales i els collons, estan per les ocasions" (l’ocasió ho mereixia) els trobo uns refranys molts mes encertats, i de una claredat irrefutable.

 

Els catalans som gent assenyada i si alguns polítics viscerals no posen una mica de fre a aquesta dèria de presa tant que tenen per agafar el poder de una Catalunya Independent per pebrots, malament anem. De moment la cadira esta ocupada. Les coses es fan amb la tolerància, seny, moderació, cerebral-ment i tots el adjectius que la prudència comporta, ja que sinó correm el risc de quedar-nos sense el peix i amb el cul enlaire. "Qui vulgui peix que es mulli el cul", deia ahir una amiga meva. Raó tenia i te. Es per això que cal recordar a tots els catalans el que deia la meva tia avia: "Nen, tot el que no son pessetes son punyetes" Deixem-se de punyetes i anem per les pessetes. El català em preses, podria passar de ser un català emprenyat, a ser un català arruïnat. Compte. Tenim de anar fent un mica en mica i mullar-nos el cul, poc a poc, per agafar el peix sempre que calgui.

Avui m’ ha sorprès gratament que hi han hagut amics i no solament un, que es senten com jo independentistes, jo soc mes un independentista poètic que m’han dit: "Quim, carai en Mas m’ha sorprès gratament" Això es bo per Catalunya i per que els catalans anem junts i sense preses a on volguem. Si es la sobirania total, dons endavant. Evidentment que aprofito per felicitar al Sr. Artur Mas i Gavarró per la seva coherència, per jugar be les seves cartes, per fer que l’ou de Cristòfol Colom tingues sentit…: ‘El jo també ho ves fet així’, ‘Dons haver.ho fet’. I encoratjar.lo per seguir aquesta partida d’escacs i si escau fer-la amb ‘mossegada’ inclosa, mes o menys com la que va fer el rus Gary Kasparov a un policia no fa pas gaire. El President Mas a dit a tots els catalans i als espanyols de una vegada per totes que.. ‘Ara si toca’ i el que mana a Catalunya es ell, el President de la Generalitat i es el seu deure fer-ho i tots ho hem pogut veure i sentir (inclosos els militans critics del seu partit i els socis d’Uniò, inclòs en Duran). N’estic ben segur.
Per acabar el reguitzell de refranys, deia el meu avi: "Donde hay capitán, no manda marinero" i es per això que ho dic clar: ‘Amb dos pebrots anem millor que amb un’. Amen. Se que els deus em perdonaran el meu vocabulari tan poc fi, però es que son les coses que s’enganxen del poble. Quin poble? El meu, Catalunya.

 

PD. Oye Artur, los huevos son frescos? Si, si Mariano, son de toda confianza, son del Onze de setembre.

 

Publicat al 15 de setembre a www.gironanoticies.com

 

QuimPedreGironaNoticiesArturMas

Pujat per El Quim Pedret el 14 de setembre 2012

 

0 comentarios