Blogia
Joaquim de Catalunya

En Felip i en Carles, com dos reis a Roses

Felip Puig i Carles Páramo, dos frases per l’historia

¡¡ No em feu perdre el temps !!

 
Diu el PUNT DIARI-AVU (Diari al servei de CiU)

Una frase

"Les lleis que regulen els cossos policials de Catalunya, ja han quedat superades per el temps"
Firmat: Felip Puig i Godes

Conseller d’Artur Mas)… Artur, et vares lluir

Felip, soc el Quim (el cossí del Vicenç Pedret) Soc aquell xicot (tu i jo tenim la mateixa edad) tan simpàtic que si es porta be i es un bon catalanet, li rius les gracies al Faceboock i sino el fots fora de facebock. Ten el mateix tarannar que les criaturetes. L’Ortega i algun il.uminat mes varen fer el mateix (al carrer de pet). Cap problema. Desprès et contesto a la teva magnifica frase.

L’altre frase
"Seguirem exigint molt a la policia, Roses ha de ser una població amb ‘ordre’ i ‘esperit’ de llibertat"
Firmat: Carles Páramo i Ponsetí
Alcalde de Roses (Titul que li va tocar a una rifa)… Roses us hi vareu lluir

Carles, tu i jo ja ens coneixem. No calen presentacions. Per cer el face no el tinc tancat, et tinc -com a molts salvadors de la patria com tu- et tinc bloquejat. De res.

 

Com de la familia, les mateixes cares…

¡¡Un segon…!!felipe V

Felip V, amb el seu nomenament com a Rei de ‘España’ a  la mort de Carles II

 

carles II Quim Pedret va esdevenir el primer rei de la Dinastia Borbó al tron del Regne espanyol i va instaurar el centralisme, a l’estil de l’absolutisme borbònic instaurat a França.

Jo? Tranquil, que ja us ve de familia. Seguim….

Si, us contesto al dos, però de preseta que es tart i vol ploure

 

No es veuen declaracions com aquestes cada dia. ¡¡Caram !!  La Catalunya de la pandereta mitg celtiberica, la que deia Carandell, també existeix ¡Què cony!

Felip… dius… escolta: "Les lleis dels cossos de Policia han quedat superades". Dons tens tota la raó, i mes ara en quedat inclòs augmentades. Els Mossos de paisà (secreta) varen fer que la repressió franquista fos un joc de nens en comparació amb la seva brutalitat i cinisme en que varen actuar uns d’uniforme i altres de paisà.

Els hi vares veure la cara a la secreta? Es vas manar tu? Quina vergonya per la seva i la teva oi? Aixo es tot el que saps fer? 
i si un familiar teu hagues estat sentat a terra?  Haguesis fet el mateix?  No ho pensis…no et cansis. Et contesto: ‘NO’ El ciutadà que et va votar no vol això, inclòs jo. Segurament que molts com a persona et considerem un bon home, ni robes ni mates a ningú, però com politc ja et vaig dir per activa i passiva, millor plegar, altres et varen posar una querella.

Sempre voleu sentir el que mes us agrada i sinó actueu de la pitjor manera. I amb mala llet .

Fes com jo. Si no saps o no hi mes, dedicat a viure. Al mateix Carles Páramo (el de Roses, si el mateix) el vaig treure i bloquejar jo del meu Face. Sentir.lo o llegir.lo es una crueltat brutal. Es millor viure i tindre amics coherents, que veure tontades i escrits, que et posen del nervis i el metge despres s’emprenya i amb raó. ¡¡No se si m’explico, no se si m’entens!!

Parlant del Carles… seré molt breu, em cansa molt aquest home 
M’esplicaré de una punyetera vegada i potser la darrera. Primer l’acent (À) a la paraula Páramo, no existeix. ES FALS. ‘Páramo es una palabra castellana y los apellidos no se traducen’ Quina mania de catalanitzar.ho tot. Es como llamar a Felip Puig, Felipe Montaña ¡No foteu conyas!

 

"Seguirem exigint molt a la policia, Roses ha de ser una població amb ‘ordre’ i ‘esperit’ de llibertat"  C.Páramo, (qui si no?)


Carles saps una cosa? El pobles tenen tots el dret de ser lliures, no ets ni deu, ni el salvador de la pàtria, per dir a la gent de Roses, que tenen "l’esperit de llibertat". Qui t’has cregut que ets? O ets lliure o ets un esclau. Ells son lliures. Tu no. Tu ets esclau de les teves paraules, de la teva egolatria i esclau de les teves pasades de poble, perquè mai penses ni escoltes (escolta el àudio de la festa dels avis a on els vares titllar d’antiquitats i quasi fosils, gravat a TV Empordà). Sento pena, que ja es molt sentir. Ets una caricatura del que haguessis pogut ser: un bon alcalde ben recordat.

‘Primer al poble de Roses els hi dones ‘l’esperit de llibertat’ i desprès si vols seran lliures i sinó volen ser lliures, ho seran per pebrots i per el teu real decret? I referent l’ordre posaries fimes i amb ordre fins i tot al Rei del Carnestoltes (el rei del pocasoltes) Pocasolta? A que em sona?
No et considero ni tans sol polític. Un home que fa…. Com a persona et considero…ho deixo a l’opinió del lectors i dels que et segueixen la ‘veta’ (molt per por). Com alcalde, si jo visques a Roses, em faries una mica de por, solament una mica, però seria un por… com et dira jo?.
Salut per a tots dos i que us il.luminin els deus, que bona falta us fa. ¡¡No se si m’explico, no se si m’enteneu!!

Visca Catalunya Lliure i que els deus ens lliurin de polítics com vosaltres. Quin país, redeu !!!

PD. Desde aqui rebin una cordial salutació el meus amics de han estat o son de la Policia Local de Roses i Mossos d’Esquadra de Roses i Figueres. Aixi com membres de el Cos de la Policia Nacional i Guardia Civil (Cos, on ting un dels millors amics que es un pot tindre)

 

El Quim Pedret i Rovira

0 comentarios