Blogia
Joaquim de Catalunya

Paramollades velles i antigues, by Quim Pedret 2007

A la vellesa, al vells, al trastos, a les antiguetats?

Quant mes parlava, mes ho espatllava. Tenim tot el reportatge amb àudio i vídeo de TV. No hi falta ni sobra una coma. Es un discurs TOTAL Coses de tot un alcalde

 

homenatge a la vellesa a Roses 2007

 

Cliqueu el bastó per sentir el so

 

Primer vaig riure, desprès vaig pensar i vaig sentir pena i amb el temps he entès moltes coses. Que cada un tregui les seves conclusions.

Que pensaran els meus fills quan el batlle sigui un ‘vell’ de 90 anys? Als 90 anys -si arriba/em-, serà/serem fosils? O ja serem petroli? Això em preocupa

 

El ‘face’ em pregunta que penso… donçs penso amb l’avi Miquel ‘el menjapeixos’ un home quye va arribar a centanari i se li va fer un homenatje per ser el mes gran de Roses. Era quasi el meu avi. Cada vegada que el veia li regalabem un paquet de ‘caliquenyus’, a vegades eran del estanc de ‘Las Nenas’ (Cala Anita) Que pensaria si li haguesin dit vell?

A vegades es millor callar….no trobes Carles?

 

 

Quim Pedret

Ciutadà del Principat de Catalunya, a vegades pasant vergonya

 

 

0 comentarios