Blogia
Joaquim de Catalunya

En memòria de la meva mare Maria Rovira i Bases

Jo, Quim Pedret i Rovira 

Vull Agrair  al meu amic Antonio Pérez Montolio, potser un del millors amics que tinc i també amic de la meva mare, tot el que a fet per ella, ara i els darrers anys que va viure a Cervelló i el que ha fet per la família, aquest darrers set anys, que no l’ha pogut veure i ni tan sols ha pogut dir.li el darrer adéu, per desconeixement de lloc on vivia. Per ell, per la seva família i per la seva mare, una forta abraçada.

Al Mossen del poble de Cervelló per les atencions rebudes. Moltes mercès. Ets un bon home.

Vull agrair al amic Ramón Tarrés, doctor en medecina i la seva companya de feina Gero a Vilajuïga, per ajudar-me a suportar i tans mals tràngols i llàgrimes, durant aquest tristos set anys. Una abraçada a tots dos

 
Vull agrair al Honorable Conseller de la Generalitat Sr. Josep Lluís Cleries, amic d’infància i de la família, la deferència que ha va tindre amb la meva dona i en mi mateix, perqué podèssim ser marit i muller. No ho oblidarem mai el que var fer per nosaltres. Ara després de deu anys, gràcies a seva generositat, em arribat a ser pares. Moltes gràcies Josep Lluís. Sempre estarem de costat, passin els anys que passin. Esperem que sigui aviat fent un bon ‘tiberi’ per aquí dalt al magnific Alt Empordà, recordant Sant Pau d’Ordal

Vull agrair al Molt Honorable President de la Generalitat, el Sr. Artur Mas i Gabarró, amic personal i de la família, els seus consells i el seu suport en moments difícils tan per ell i la gent que ha treballat al seu costat i els meus difícils moments. Sense oblidar la seva tasca (campanya electoral) per arribar a la Presidència de la Generalitat, va ser molt generós al felicitar personalment a la meva esposa el dia 31 de Agost del 2010, per el naixement del nostre fill, Sergi Pedret. I molt mes encara, quant ni passades les 24 hores de fer.li saber la malaurada noticia de la mort de la mare, em va enviar un correu de condolen-cia i suport. Moltes mercès President, vostè tindrà el meu suport sempre. Moltes mercès amic Artur. Em aconseguit tantes coses. Oi?

Moltes mercès inclòs al que de alguna manera u altre han volgut fer-me mal, de la manera que fos, durant masses anys foscos. La seva maledicència no ha sorgit el efecte que esperaven (fer-me malt a mi i als meus), al contrari, m’ha fet mes fort per portar endavant el meu fill i sempre sabran que no els hi tinc cap odi, ni cap rancúnia.

Voldria agrair a molts mes amics, però per culpa del cansament i de les maleïdes medicines, m’oblidaria de noms, i no m’ho perdonarien ¿Verdad, amiga Teresa? Un beso para Navalcarnero y Móstoles

I finalment vull agrair TOT el suport que he tingut de la meva esposa Elena Kudryashova en moments tan difícils per a mi i per ella i amb la dignitat i elegància que ho sabut portar. M’ha donat part de la seva, vida sense jo demanar.li res a canvi. Es mes, ella em va donar el que mes volíem tots, dos un fill magnific. Moltes gràcies ca-rinyo, per que tu em tens. "Jo no escolleixo la millor, la millor em va escollir a mi"

Ens veiem

El Quim desde Vilajuïga

0 comentarios