Blogia
Joaquim de Catalunya

Quimicosas by Quim Pedret

Collonades

Lo mas sobado

Porque manos y ‘demás sitios’ han pasaso todos los pepinos españoles

Penúltima Hora: ¿La culpa de los pepinos la tiene.. Pepiño Blanco?

Ultima hora: En Rusia han prohibido la importación de toda la verdura española

 

Lo más guay

(los tatuajes de Melendi)

 

Melendi

 

"Barbie de extrarradio" Clicar para oir

 

Lo mas oído

‘Quiero ser alcalde, quiero a mi pueblo, mucho más que a mi vecino’

 

Lo mas visto

  El Bulli, en Jean Claude Van ‘Damm’ i altres ‘cullonades’ (Un parel d’ous i una cervesa)

Bulli

L’anunci de l’estiu 2011

Es l’anunci de l’estiu, es !!El Bulli!!, del incombustible i utiltsat fins al cansament Ferran Adrià i en ell es fa una mica d’esment a una cervesa, per cert bastant dolenta, la Estrella Damm i a uns ‘ous ferrats’ (semblants als que em feia la meva avia), per cert molt bons. Ella no tenia restaurant, però jo era el seu millor client.

L’Isabel Coixet, es una grandisima directora que m’encanta, però durant els tres minuts, es pert amb un seguit d’imatges repetides any rera any, que només es salven per el seu ofici en els seus llargmetratjes (La vida secreta de les paraules).

La musica esta be, s’enganxa i les imatges, moltes (les primeres) rodades a l’Alt Empordà, com he dit avans, es confonen amb els anuncis de cada estiu.

L’arribada del tren soposadament a la Cala Motnjoy de Roses, es la nota curiosa i ancedòtica. La meva puntuació sobre deu es un aprovat just

!Com trobo a fallar els anuncis del gran fotògraf Leopold Pomés ! (Un dels millors publicistes de l’historia a casa nostra i creador de ‘Les bombolles daurades de Carta Nevada de la casa Freixenet’ (per cert, un cava també molt dolent), entre altres.

Quim

Copyright 2011 ®

 

Un deixo amb un video del gran Pomés. Un gran treball

 

image 

 

Conillet de Vellut es una gran cançó de J.M.Serrat on anomena en Pomés i en Avedon:

"Però avui he vist el cel obert,

Déu, que és bo i que sap el que sofert,

m’ha deixat els seus consells

en un aparador de can Castells,

i m’he comprat el llibre "La fotografia és un art".

I abans d’un mes

seré millor que en Pomés….

Ets feliç amb el teu nou drut?

 

Quim Pedret

0 comentarios