Blogia
Joaquim de Catalunya

Joan Tardà, 'tarda i cansa' una mica, by Quim Pedret

 

 Joan Tardà: 'Si vull circ del bo, em pago l'entrada'
 
19 d'abril 2013

 "No estic suficient informat per dir com han anat els fets i com seria la solució més coherent per la meva Catalunya. No crec que la Catalunya Independent que vull, passi per fer el ximple a Madrid, això sembla clar....

....La pregunta que Esquerra hauria de respondre... és què collons hi fa al Congrés d'un altre país, a part de ser un objecte decoratiu?

Molts polítics sembla que saben passar molt be el seu temps en ximpleries i a buscar els seus interessos propis.? I aquí Catalunya i a Madrid (per imperatiu legal els paguem nosaltres)
No ho se....
Però si diré, que semblen nens d'escola"

Avui i demà seran el darrers escrits de caire polític que escrigui... m'han demanat que escrigui comptes per mainada, no es cap conya... i així ho faré

Quim Pedret i Rovira...
Com home independentista, anarco-pacifista i ex-militant de ERC durant 1993-1994 i aleshores director de la Revista de la Secció Local de ERC a Roses, vull manifestar en relació a la intervenció. de Joan Tarda, el meu total desacord en el fets succeïts en el 'Congreso de Diputados' de Madrid.
Avui per manca de temps, no puc escriure res mes, però demà donaré la MEVA opinió de tals fets, lamentables per les dues bandes, tot seguit també faré un repàs de un reguitzell de malifetes que ja venen de la 'tocata i fuga' de ERC del 1994 de la Rahola i el Colom, cap el Partit per la Independència (P.I.) subvencionat per la direcció del Palau de la Musica de Catalunya i amb el vist i plau de altres element polítics i socials catalans, que em reservo el nom.
 
Seguiré amb un relat de com es varen fer el pactes de govern de Roses, amb l'ajuda del PP i altres, amb ERC (eren amics o enemics a mort quant calia) i com en un moment donat es va quasi desfer ERC de Roses, amb la fugida molt militants avorrits i de un del seus militats 'estrella' cap a les files de CiU, a on ara hi menja les llenties com home de 'confiança' del 'estimat' alcalde-amo de la vila rosinca

Acabo amb un frase....

"Mas i Junqueres, Junqueres i Mas.... jo vull la independència, feu el fotut favor de fer alguna cosa de una punyetera vegada ja, sinó crec que tindrà de ser el poble desde el carrer, que digui PROU"

 
Quim Pedret i Rovira

0 comentarios