Blogia
Joaquim de Catalunya

Montse Mindán, nova alcaldessa de Roses, by Quim Pedret

'Mort' el rei, visqui la reina

Perquè escric això? Perquè sóc un xic desvergonyit disbauxat
I pensar que tot ha vingut per un possible Drama d'Or. Amb lo gandul que sóc escrivint, no diguem parlant. Bufa!!

Em fan treballar a aquestes hores…
Perquè no puc fer jo un documental, un llargmetratge o si molt em punxeu, una sèrie de TV per un genial home, un home de fiar que ha estat un geni mundial, ...un home gairebé nascut a Roses?
Que per ventura, aventures i desventuras, no té dret a un Dracma d'Or i brillants o/i donar.li nom a un passeig o un plaça? Eh? Que té de dolent? Eh?

O sigui beneïts i maleïts amics (tots estimats), quan volem ens podem recordar del Rei borbó i de les seves banyes i/o del rinoceront, de la mare que va parir a Bárcenas, del mentider de Rajoy, del fatxa de l'Aznar o heu dit que Artur Mas, és o era un ‘botifler’ o que era minyona del PP dins i fora del Face i ara ja ni ho recordeu. Eh?
Que petita és la memòria i que llarga és la veritat.
No em vingueu amb asclafalls

Clar que no pretenc que poseu que un M’agrada de tres parells d'ous. Ja se que no ho fareu
Però amics deixeu-me que faci un esforç i demà escrigui de un home d'alta volada políticament i humanament parlan, i alhora mundialment famós a nivell de… de? de?.... be…de això mateix... de poble, collons!! ¨
I com deia la meva àvia Isabel: ‘Déu proveirà’ i això és el que lamentablement passa… Va prohibir.ho tot, o era aprovisionar.ho tot?
Mai declinaré bé el verb proveir Collonera !
Jesús ! Si no ho dic, rebento.. mama apartat i porta la caixa de bombons !!

Amic 'Rovi', de veritat que no tinc ni la cara, ni vocació de poll, de gall, ni gallina amb cresta, perquè ningú me la piqui o me la talli (jejej)

Escric el que em passa del ‘bolo’, com diu l'atrotinada Merceditas Milá i afortunadament no he renunciat, ni he hipotecat la meva llibertat per un plat de llenties. Alguns si ho han fet i ara estan buscant el seu lloc i els sobres amb els calerons i pesetones.
Qui va anar a Sevilla, va perdre la seva cadira!!
Igual alguns volen alguna butaca a la Plaça de Catalunya... Com no sigui montats al ‘Tiu-Vivu’ hehehhe

M’han dit que que ara en el ‘Facebusssssss’, la nova alcaldessa, l’amiga Montse, te mes sol·licituds d’amistat, que peticions te en Messi de fotos i autògrafs dedicats

‘Mort’ el rei, Visqui la reina !! (tranquils, no a ‘petat’ ningú, es un dir)
Si em llegíssiu més, em féssiu mes cas, miréssiu menys la TV i em plagiéssiu menys, amb el copiar i enganxar, un altre gall ens cantaria o qui sap ... una gallina. Beeeee (això ja es una ovella)

Demà o demà passat, tindrem molt més, però no millor, ja que això en mi, és imposible, com diu l'amic Wyoming. Be, ara no se si ho va dir ell, o un reporter que es diu? .. es diu? ...a si en "Al Moja-me Al Chichi Rami I de Morroco"… bé això mateix.

Us deixo amb una abraçada, i si aquesta nit ens 'la pica un pollo', no estaria malament, ja que sempre es millor que no sigui un maleït mosquit formiguer. O era un ós mosqueter de la reina francesa?
I jo que seee!

Que ens pentini a tots la iaia !
Bona nit
Adeu
  
Quim Pedret

0 comentarios