Blogia
Joaquim de Catalunya

Toca-li el cul que és monja, i es sorda, by Quim Pedret

o ja us ho fareu !


I muda...?
Potser hi hauria més física entre Mossén Quim (un servidor), i Sor-aya 'Santa Maria, ora pronobis (Partit Popular), que no pas química entre l'Artur MAS i l'Antoni DURAN
Quina creu d'home!! Quin calvari !
S'acaba per fi el pacte de l'invent CiU? Esperem
Molt s’ha parlat i s’ha escrit (i massa) de la relació del President Artur Mas, amb l’Antoni Duran (‘el vivales’, que viu com un deu a l'Hotel Palace)
Crec que la relació s’acabat i el President ha de dir PROU.... Abans en èpoques passades (el peix al cove) i no tan passades, on la centralitat (jaja) era la raó de ser de la coalició, es feien diferents discursos per guanyar l’ostia de vots i un ou de escons (pare perdoneu-me). Duran, potser es va prestar a fer de 'poli' dolen i Mas de 'poli' bo? Potser. Podríem dir un era el cornut i l’altre pagava el beure? Potser.
Jo no cregut mai que un jugues a la puta, ni l'altre es digues Ramoneta. Tampoc he considerat a Mas un botifler. Potser al principi el veia un 'mal' candidat i ara un bon president. Temps eran temps (ni bons, ni dolents) que calia arreplegar la 'tira' de vots i molts ‘peixitus’ i en Duran sempre ha sigut així, carregat de hipocresía cristiana (i amb la paraula de deu)

Ara en Mas, ja està molt més que fart d’en Duran, que jo de la 'caverna',està fart de pagar-li la beguda, la tovallola, la vaselina, l'hotel, el taxi, el ‘demès’, de perdonar-lo i tapar-li la calba. Que s'afaita cada dia
Mas, per fi sap que ell és el President i aixó es bo. Mai és tart per adonar-se, oi?
i…?
Ara, després de dues grans manifestacions independentistes (en la darrera en Duran es va amagar a sota el llit), la guerra és una altra: “Ara hi ha un projecte de país i es diu Independència” Vaja, dic jo! Oi?
En Duran ja s’ha fet per fi la seva tomba política amb la seva cara de mala llet (es el seu estat natural), ell ha inventat terceres vies...i altres collonades i a mes ha tingut la santa barra de dir: “Si deixo la política, no sé de què viuré”… Però collons Antoni!!, si vares dir fa dos anys que deixaves la política... ets un barrut!! Duran jo no et perdono, perquè no tens vergonya...
T’ho diré molt clar Antoni. Jo no se si fent costat a Mas seré a la fi, més o menys independentista, però a teu costat i si et fes massa cas, igual deixaria de ser català, i votaria la ultradreta espanyola. Escolta Duran, fes-te del Partit Popular de una punyetera vegada i digues: Adeu Catalunya!, com ja varen fer el Boadella o el Vidal-Quadres, entre d’altres….uff!!
I si he fet aquest escrit, també és per dir.li al Vicens Pedret: "Nen, cossi meu, tu també tens molta barra”, ja que amb tantíssima amistat que tens amb l’Artur (jo no li tinc tanta, però SI li faig costat), si creus que li pots fer unes 'merdetes' d'escrits per deixar-lo a caure d'un burro, és que entens molt malament l’amistat i la política.
Tu ets o has sigut un membre destacat d’Unió i li rius les gràcies a l’Oriol…? Que passa, que ara t’has fet d'esquerres com els nostres avis?
Que has oblidat que tu ets un clar exponent del capital fàcil i hereditari?
A la política i sentit comú, potser hi portes trenta anys, però sincerament crec que tens un any d'experiència, repetit unes trenta vegades.
I en el mateix escrit del matí.cat, demanes el vot per en Junqueras (que baixes de l’hort?), manifestant que ell és l’única alternativa de govern i l’única via cap a l’Independencia... ejem (recorda que la única via a la Independencia es sempre el poble, no un sol home)
Amb l'Oriol fabricaries més botelletes de vidre? L’esquerra de l'Oriol et donaria mes vida al teu capital? No fotem conyes!
Repeteixo: 'Tens un concepte molt estrany de l’amistat'
Amic Artur, com diu la dita: 'Amb aquests amics, no et calen enemics', oi?
Cossi Vicenç, amb el to carinyós, ja que ets de la família: "A mi mai m’han agradat els radicals, siguin d’UNIÓ (com tu) o siguin d’ERC com el lerrouxista Oriol Junqueras.
Vicens, no sé si m’explico, no sé si m’entens... Caldria saber que pensarien els nostres avis (germans, treballadors, honestos i sincers) de tot plegat...
Per això ells es varen fer d'ERC? Molts la varen i els vàrem seguir, jo entre ells. Per això el nostres avis varen treballar com a ximples, per aixecar la industria del vidre a Catalunya (que ara gaudeixes i em presumeixes)?
Tu estudiaves, i jo pencava perquè el vidre de El Masnou arribes a bon port..... Per això els avis varen passar gana i una guerra? Per tot això?
El teu odi polític en vers el Duran (amic personal teu), es nomes el teu odi. No el pots descarregar vers l’Artur. No engeguis el ventilador, que merda en tenim per donar i per vendre. No et sembla bé? Si vols fem memòria?
Mentrestant podem anar tocant culs, campanes i trons. No se. Però sempre cristianament i amb molt de criteri.
No anem bé, no anem gens bé amb dobles moralines i això em preocupa i molt. Molt més si està en joc el futur del meu país, Catalunya, que sembla que us la rifeu.

O potser creus que tindria d’estripar aquest escrit?
O em tindria de treure la llana del clatell i pensar que TOTS esteu com pinxats per dividir els catalans i jugueu a la sortida endavant i amb la il·lusió i la realitat d'un poble que vol una Catalunya Independent en feu conyes?…
Creus que la burgesia (dreta catalana), ens pot portar a una Independencia?
Jo ja no se si ets d'Uniò o de Convergencia i has estripat els carnets i ra ets de ERC...
Ens esteu 'vacil·lant'? Potser vols que cregui que tot és un engany d'en Mas (bon president) i d'alguns inútils que l'envolten?
Doncs et diria a tu i a tots. Jo si crec amb en Mas, per això el vaig votar i repetiria
Quines ganes tinc de dir-vos, a molts que us dediqueu a fer grans escrits faraonics: "Aneu a fer mil parells de punyetes i que us pentini la iaia" , però la meva excel·lent educació no em permet ni llepàr el cul aningú, ni ser un groller... Que hi farem!!
Sense més preguntes ni comentaris, acabo per sempre mes els escrits sobre política. Ja us ho fareu!!
Estic fart de tot que envolta els polítics sense escrúpols i corruptes!
Visca Catalunya… la que els catalans vulguem!!

No soc, ni els catalans som esclaus de ningú. Però els amics de veritat que fan política per lluitar pel meu poble, seguiran sent els meus amics. Pots estar-ne ben segur
Amen

Quim Pedret i Rovira
Ciutatá del Principat de Catalunya

0 comentarios