Blogia
Joaquim de Catalunya

Repintem l'Escola Santiago Ratés, com cada any?, by Quim Pedret

 

Una Escola nova a Vilajuïga i de també de pasada un alcalde nou de trinca, no aniria gens malament !!

Si...
Si es podien fer Escoles Prefabricades a Vilajuïga...
Estic a favor de les coses pre-fababricades (la paraula ja ho diu) Fabricades abans... Això no es dolent, ni de bon tros!!
El que si em sorprèn i molt es que un poble tan avançat com Vilajuïga, amb uns governants com tenim de primera fila, encara tinguem l'Escola que tenim (parlo d'edifici), una merda punxada en un pal.

Dels professors i personal del Centre Escolar res a dir, són gent competent, agradables i molt simpàtics

Em sembla una trista vergonya, que desde temps immemorial i parlo desde que visc aquí, hi ha hagut governs de la Generalitat de dos colors i que cap hagi fet res per fer una escola digna i que no es caigui a trossos. Cal recordar que un bon dia l'Escola Santiago Ratés varen caure unes totxanes i no va passar res, afortunadament

Han passat dos tripartits i solament s'ha pintat l'Escola Lamentable!!!
Hi han hagut diners per fer CAT'S que NO han servit PER RES.... i?
Hi han hagut diners per fer un Centre Cívic, per qui i perquè? ...Que tal?
Hi hagut diners per fer un Passeig Quermançó i?......
Tenim els 'Jardins' de la Riera i res de res, son una merda pinxada en un pal...
Per qué no es var en el seu dia fer un projecte de Escola?

Per què el Sr. Trias,  batlle i en el seu temps també Vicepresident de la Diputació no va veure que ELS NOSTRES FILLS EREN PRIORITARIS?

En tots aquest governs només hi havia pressupost per una pintada a l'escola durant l'estiu?

Li renten la cara i apa!!

Per què (tan cert com hi ha cel) m'he tingut de sentir en boca de l'alcalde: "Quim, tu que est amic del President Mas, per què no li dius que ens doni diners per fer una Escola Nova" Toma del frasco Carrasco!

Pere Trias i Roca, jo em trio els amics i ells a mi. Vostè no es amic meu, conegut és molt més que suficient. Més clar?
Jo tinc els amics que volen ser amics meus i no el faig servir per gust i a mida dels que 'governen'
Ara hi ha crisis, això diuen, i segons l'antic director, la Sra. Rigau no hi ha diners per fer una Escola Nova i a Cervelló (poble petit) l'han feta. Caram que bé!!

Repeteixo. Perquè pebrots no es va fer res al respecte en l'època de Tripartits?

Amic i President Mas, espero que llegeixis i si no és així ja rebràs el meu correu (per cert, salut i paciència)

Espero que el nostre estimat i conegut alcalde de Vilajuïga el Sr. Pere Trias s'ho prengui com una crítica constructiva, no fos cas que em torni a dir, com una vegada que em va sortir amb un estirabot: 'Quim, (to autoritari) fas servir el Facebook per insultar-me i per faltar-me al respecte"
Els meus crits es varen sentits fins i tot a Garriguella, quant el Sr. Trias em va aixecar la veu per telèfon. Es estrany en mi, jo sóc molt ben educat, igual tenia mal dia

Increïble!

On es el respecte que el Batlle té de tindre als veïns de Vilajuïga?
Ell fa anys que vol insultar a la meva intel·ligència i encara no ho aconseguit
Espero que si llegeix el meu modest escrit, sigui molt més receptiu.
Collons!!
Ja seria hora que el poble de Vilajuïga acabi amb aquestes conyes i 'cortijos'....no dient res, el muts i la gàbia ja fa pudor.
El que... 'Calleuuuu, no fos cas que el Sr. Alcalde s'enfadi' ja ha passat de moda'
Collons, que ja està be !
Si algú s'emprenya per dir el que penso, sempre respectuosament, tindrà dues feines o mes.
Salut bona gent de Vilajuïga

Amen

Quim Pedret i Rovira
 
 

0 comentarios