Blogia
Joaquim de Catalunya

Artur Mas surt al balcó, by Quim Pedret

 

 
 
 
Quim Pedret a Ona Vilamalla, l'emissora amiga
   
Ona Pedret
 
Escrit per la Montse Mindan Cortada, alcaldesa de Roses

Avui divendres al Teatre Municipal de Roses, a fet una conferencia el Sr. Miquel Puig (no tinc el gust de coneixe'l) i la meva amiga Montserrat Mindán ha escrit al seu mur: 'Una Catalunya Independent és viable econòmicament, però "sortir pel balcó no és cap opció". "S'ha de signar un acord i preparar bé on anem"


Jo li he contestat amb tot el carinyo que li tinc com a persona i amiga i el respecte que em mereix com alcaldessa de Roses


On anem els catalans?
El catalans tenim la darrera paraula.......
"Sortir pel balcó no és cap opció" ... i perque no?

Amiga, saps el que penso de tot plegat (si, ja se no es gens rellevant el que jo pensi amb tanta 'llumbrera que fa politica social ' als xats, televisions i diaris i alguns estirabots de bastants autoanomenats de la 'classe' política)

De CAP de las maneres, MAI de la vida pot sortir el Sr. Antoni Duran i Lleida a 8 TV, la del Pepitu Cuni per RIURE a la cara de TOTS els catalans i no es la primera vegada que ho fa a una TV, mentre s'acarona la calba amb cara d'estadista de disseny i el meu President MAS a Palau, es queda despentinat amb cara de pòquer.

No amiga, no. Que ningú s'adona que l'enemic dorm i viu a casa?

Que hi fem a Madrid? Res de res. Menys viatjar i mes llegir el diari, com diria el meu pare (hi sortiríem guanyant)
La feina la tenim aquí, ja que els catalans (el poble) estem AQUÍ
Que encara no ho teniu clar? Som nosaltres (el poble pla i llis) els que tenim de decidir: El polítics gestionen (be o malament), però no poden decidir per uns milions de persones lliures.
MAS que es el que te la darrera paraula, com a President i maxima autoritat (jo confio amb ell) i per això el vaig votar

I crec que sinó no hi ha diàleg i/o és impermeable tot el govern de Madrid en relació a la realitat catalana, només queda una sortida: Mas al 'balco' o anticipa eleccions en forma de plebiscit... ARA MATEIX

I si anessim empresonats, com l'any 1934, a un vaixell com l'Uruguai amb en Lluís Company al capdavant, mala sort i mala llet, jo seré el primer en pujar.hi. (amb dos pebrots)
NO ens tenim d'penedir del que fem i farem, pitjor es penedir-se del que no em fet, perquè a vegades el catalans semblem gallines desplomades o masoquistes (amb perdó)

Montse, si em fan mal, protesto i em queixo i ara estan fent mal, fant mal al futur dels meus fills (creus que en tenen?) i fan mal al meu poble i això no hi ha per on aguantar.ho

ARA jo ho dic clar: "Jo també vull l'Independencia per Catalunya" No tenim més sortides.
Si en Duran ahir va dir:"Estic atrapat", que plegui de la política, juntament amb els d'Unió o/i Convergència que el segueixen (siguem coherents) Ostia!!

Benvolguda amiga, si tu saps alguna sortida, et felicito de tot cor. Una sincera abraçada


Quim Pedret i Rovira
 
 
PD
El meus escrits no són pensats per contentar l'afany de protagonisme de molts polític o d'aquest país.

0 comentarios