Blogia
Joaquim de Catalunya

Deu em lliuri, 300 anys més?...by Quim Pedret

 
Sincerament amics (us ho dic amb la mà al cor), parleu amb metges de la Seguretat Social, amb funcionaris d'un ajuntament qualsevol, amb mestres d'escola, amb un mosso, amb la veïna, mireu de dalt baix el Facebook, el 'foros' d'algunes pàgines web o xats, algun blog d'un tio amb seny, mireu la TV (feu un bon Zaping), escolteu la radio (dos o tres emissores), llegiu dos o tres diaris..... Si? Val? ...
No us feu la Hara Kiri, ni cap bestiesa,,, noooo
Us feu dos o tres preguntes: Com es que el poble encara aguanta i no ha fet una revolta? I quin és el futur dels nostres fills? Encara no em tocat fons? No esteu realment farts?
 
Com deia en Llach 'Que tinguem sort' i que tinguin sort els que ens venen darrera
Estem rodejats i sotmesos a una colla de pocavergonyes i lladres i sembla que en agrada. Som masoquistes o volem que ens enganyin SEMPRE?
Jo com li deia a una amiga ahir, ja m'he comprat una cadira per esperar 300 anys
Deu em lliuri, de viure 300 anys més ....
 
Que passeu molt bon any
Mossèn Quim
  
  
Quim Pedret i Rovira

0 comentarios