Blogia
Joaquim de Catalunya

Busco politic inútil, by Quim Pedret

"Quimicullunades"

Avui al matí m’arribat una carta que us el passo tot seguit, crec que la signatura (molt petita) era d'un tal Antoni, la tinta del segell sembla que es o viu a Madrid, crec..

ANUCIS DE FEINA PER PARAULES… ….’buides’

Busco polític inútil, però que sigui realment un inútil, per assessora-lo (jejej)

La meva ex-periencia es …(agss)
...

-Immaduresa en la presa de decisions
-Desconeixement institucional
-Inexperiència nacional i internacional
-Visió sempre subjectiva
-Incapacitat Analítica
-Desconeixement i desentrenament (sóc dèbil i subornable)
-No he generat mai idees i alternatives viables
-Ja m’importa una bleda la política, però si m’importa molt la ‘pasta gansa’

Jo provaré la feina amb molta ‘il.lusió’ i ganes. En el suposat cas de que li foti la carrera enlaire, com li vaig fer a un ‘amic’ anomenat Artur… que es foti !

Ja m’han pres prou el pèl a la capital (sóc calb de la closca cap a vall)

He tocat els pebrots duran 30 anys a un partit polític o dos,.. bueno a mes... i estic molt satisfet. (ells no tan shshsh)

Amb el idiomes em ‘defensu’, parlo el castellanu, el lapao i el catalanu de Madrid

(llepo molt bé els cu.. de la dreta espanyola, però mai m’han fet President) Que hi farem!!!
És el que toca

Si em lloga, entre ell i jo solets, ensorrarem el país

Quin país? Qualsevol

PD. Ahh ¡!! Per menys de 55 mil euros, no bellugo el cul
Raó aquí, i demà m’afaitaràs.... antonitorracollonsconsultors@yahoo.es
  
 
Quim Pedret i Rovira
Català del Principa de Catalunya

0 comentarios