Blogia
Joaquim de Catalunya

L’importància de trobar-te el Miquel, un amic, by Quim Pedret

abril 23, 2012

 

Un Sant Jordi al matí a Roses

Tot un luxe, anar a Roses i trobar-te el Miquel Estañol (el meu amic i veí)

Entre anys anem passant i anem fent, i avui a Roses he recordat el meu temps, que es el nostre
Avui, amic i veí, he recordat les teves paraules de fa uns anys tot passejant per la plaça de? … diguem.li del Cafè Si Us Plau? … "Quim tinc una malaltia i un dia no et coneixeré"
"No fotis Miquel", !Sempre has sigut de la broma"
Avui a la Placa Catalunya he vist de lluny a l’amic que ha volgut reconeixem i crec que al apropar-me ho ha aconseguit. Us tinc de dir que el cor m’ha bategat mes fort.
Al seure al seu costat m’he sentit molt be. Un dia amb solet i dur, però sensacions molt maques asseguts a un banc
Avui he vist el meu amic, potser no tindria mes importància per alguns, sinó fos perquè fa mes de trenta anys que hem sigut veïns i varem començar a xarrar i a riure amb conya
Avui he vist l’amic meu, que em posava el pollastres a la bolsa. Potser no tindria mes importància per alguns, però la te ja que he menjat l’esmorzar de la seva esposa, desprès de dormir a l’Hostal .. ¡¡I Sent veïns!! ¡Ja te conya Miquel!
Avui he vist l’amic que veia quasi cada nit amb la ‘furgo’ 2 CV i aparca.la dins el teu garatge. Tot un ritual
Avui he vist l’amic i potser no seria important per alguns, si a la vegada no fos el marit de una bona dona i amiga. Es important saber.ho
Avui he vist el Miquel, no se si tindria importància per alguns, sinó fos que es el pare d’una amiga meva. Es important saber.ho
Avui he vist el meu amic, l’avi Miquel amb la seva neta Marina, contenta i amb el seu bastó per anar a dinar
Ara si crec que TOT te molta importància per tots, estava amb la neta i els dos el unia uan cara de complicitat.
Junts em recordat en dos minuts, que fa 19 anys els vaig fer una fotografia al balcó de casa seva. ¡¡Uff!!
Avui, el Miquel i jo em parlat un xic, amb l’ajuda del fil que ens uneix a la total consciencia, tan a ell com ami, i ens em fet una forta abraçada.
Avui el Miquel, no se si m’ha conegut massa, però jo a ell si l’he conegut i molt, i em rigut, com sempre… de sincera broma
¡¡Fotem un xic de conya Miquel!! ¡¡Quins camins te la vida!! Oi?
Avui m’has alegrat el dia
A que ha sigut un dia de Sant Jordi especial per tots dos?
Ahhh….una abraçada Victòria i a tots els que uneix la serena mirada del amic Miquel
En veiem, veí
Sempre
Gràcies Miquel

P.D. Per a mi, avui tot ha tingut importància

 

El Quim Pedret

0 comentarios