Blogia
Joaquim de Catalunya

Mònica Terribas surt a escena, by Quim Pedret

septiembre 12, 2012

Dia: La Diada Nacional de Catalunya

Lloc: Parc de La Ciutadella de Barcelona

Acte 1er

El text que vaig fer ahir per la periodista Mònica Terribas i la seva intervenció durant la Diada.
Quantes vegades jo he dit que som catalans, però no tontos a la meva web? Moltes, però no passa res, soc català com ella, però no soc assalariat de ningú, ni venut a cap poder, i escric i parlo sempre amb respecte
La Sra. Terribas era directora de TV3 i la pagaven com a directora (per fer la seva feina, per mi molt malament). Però ahir la Mònica es sentit important una altre vegada i estenia de fer notar, va ha llegir la frase del escriptor Joan Sales. ¡¡Si ell aixequés el cap i veiés que encara hi han que pixen fora de test¡¡.
La frase per mi no es acertada en cap context: "Desde fa 500 anys el catalans em estats un imbècils. Es tracta de deixar de ser catalans? No. Es tracta de deixar de ser imbècils (Com vaig dir ahir, no he trobat cap avantpassat meu que fos imbècil)
La Mònica en aquell moment sabia que hi havia la TV japonesa inclosa i es tenia de fer veure. La cara de molta gent asentada la Ciutadella de Barcelona va ser pomes agres i de sorpresa. No te cura
Suposo que ja sap perquè la varen fer fora de TV3 entre altres motius. Deu recordar el dia que va dir: "Ja que no em deixa preguntar, no em pregunti" (Mònica Terribas a Artur Mas) Aleshores es va passar el codi ètic del periodisme per els forro…i l’educació
Ahir la Sra.Terribas no era la protagonista, el protagonista es sempre el entrevistat o el poble, en aquest cas ho era el poble català. Si ella vol fer cinema que vagi a Hollywood o a Tele 5 amb la Pilarin.
La Terribas abans d’anar a fer cinema, que fassi un tomb per la Facultat de Ciències d’Informació i Educació (al menys si no aprèn res millor, podrà fer un cafetonet) això si, a la meva salut. Salut tingui.
I recordi sempre…. "el que te el cul llogat, no seu quant vol" o si li fa un pols al poder, te el risc de que li passi el mateix que a Sèneca. Amen

 

El Quim Pedret desde Vilajuïga per Radio Quermançó

0 comentarios