Blogia
Joaquim de Catalunya

Mossèn Carles Páramo desde la Tribuna, by Quim Pedret

ETA, PUNT FINAL (millor punts suspensius, oi?)  

 

 

Aquest troç en blau, està escrit i pujat la matinada del dijous  27-28 d’octubre

Ahir com molts dimecres vaig anar a fer el meu cafè descafeïnat al bar d’uns amics. Sempre agafo el Setmanari Empordà i li faig una ullada, tampoc no molt extensa, perquè tot s’encomana.
Al arribar a casa vaig per un ‘petit’ article dedicat a molts que varen llençar flors i les campanes al vol per la famosa ‘Tregua de NO matar por parte de Eta’ i crec que tenen de ser prudents amb el assassins. L’escrit anava adreçat a un persona mes en particular que les demés Una persona que m’ha portar inclòs ‘topos’ a dins de casa meva, per saber de es de la meva vida i a que em dedico (políticament parlant). Desprès de fer.lo ho vaig deixar corre i el vaig guardar

Avui he pujat l’escrit a la xarxa
Avui el simpatitzants, i aprenents de ETA no han matat, ni han cridat, però han demostrat un cop mes que no estem malauradament davant de un PUNT FINAL (com diuen els profetes). La Presidenta del govern Foral de Navarra, ha estat agredida (mireu ve les imatges) i humiliada, no sols com persona i com a dona , sinó per el fet de ser la Presidenta de la terra que ETA vol controlar (Navarra). 24 hores desprès em reitero amb el que vaig escriure la matinada del dimecres. Sr. Carles, fassi el favor de callar i la meva malmesa salut li agrairà molt. (I a mes podré comprar i llegir el Setmanari Empordà o l’Hora Nova, sense ensurts) Moltes gràcies

Quim

 

El líder mundial que esta per sobre del be i del mal, pensa per nosaltres. Siguis benvingut

Carles Paramo
"La capacitat de perdonar està en funció de la capacita d’estimar? També que sí. Crist, què ens diria, què ens diu?"
Et contesto rapit Carles: "ETA son una colla de assasins i fills de puta -de mare santa-. Mes clar l’aigua? … i si segueixes lleixin et demano una cosa si et plau…

En principi demano excuses als meus lectors per que el escrit crec que es un pel llarg, tot el contrari del receptor de la carta que sempre li considerat un pel curt.
Fins ara he sigut una persona respectuosa, educada i inclòs sensible, fins hi tots sensible a les mancances del demés. (incloses algunes persones que anomeno mes avall). O sigui que les entenia o no, però les respectable. Ja que tots tenim un cul, tots tenim una opinió, tot es opinable i tot cul es per seure (u opinar) i tota opinió es rebatible, o no. Ara, a vegades les mancances, el deliris de grandesa i la supèrbia es transforma en desinformació i qualsevol amb un ordinador i una mica de sort pot escriure qualsevol bestieses en algun diari, i això es el que pasa. La gent no esta preparada i pot se president del govern o alcalde qualsevol i això es el que veiem en massa freqüència. A les hores entrem en una societat desinformada, manipulada i això pot ser perillós.

 

Aniré uns dies enrere…,ETA (banda de terroristes armats i colla d’asasins, (Ells s’autoanomenen revolucionaris per Euskalerria) varen fer l’anunci de un tregua de foc, o sigui.. "de moment, no matarem" I van uns tretze comunicats? El podem creure o no.. Jo no em crec res. Pregunto: Perquè aquesta dèria de creure-les ara?. Varen sortir els de sempre, amb el cap tapat i posant les mateixes condicions: "Negociar amb el govern espanyol i amb el govern francès"
Molts varen tirar coets i va semblar un país on havia arribat Papa Noel tres mesos abans. Però la meva sorpresa no va ser solament aquesta. Vaig deixar que molt s’omplissin la boca de que ja havia arribat la pau a Euskadi. Com he dit abans, cada un pot dir la seva i opinar el que vulgui o cregui. Jo no ho vaig creure res de res. Vaig pensar en el maleït 11 M a Madrid, que vaig plorar davant del televisor. No m’importava si era ETA o el terrorisme islàmic. Era una barbàrie. Ara per molts ETA ha deixat de matar, potser es evident, jo no he vist per sort cap mort o ferit en els carres ni les places. Ni ho vull veure mai mes. ETA –momentàniament- ha deixat de matar, però no ha deixat de estar preparada per tomar a matar, te mes diners, te mes informació i segurament ‘topos’ segueix roben armament, municions, bombes (caso Faisán) i segurament te molt ben preparat el seu aparell Logistic. Tant el govern de PSOE com el PP (oposició) varen tirar les campanes al vol, mentrestant les víctimes del terrorisme estaven i segueixen indignades. Han corregut rius de tinta per aquesta enèsima carta de PAU. Inclòs alguns han il·lustrat els seus articles posant la colometa amb el lleure d’en Picasso, altres, s’han curat en salut per si de cas i en fet dues versions del fet de aquesta tregua. Es com jugar a la puta i la ramoneta, joc molt utilitzat darrerament, sobre tot dins la classe política. Altres han dit que la família l’Ernest Lluch (un bon Home) fa saltirons d’alegria, que perdona, ni tenen odis, Jo no em crec res.

 

Mireu si jo vaig a robar a dins d’un banc i porto armament i mato vol dir que delinqueixo i soc un assasí, però si al cap de dos o tres anys dic que ja no robaré ni mataré, no crec que tingui cap vàlua ni em donguin cap medalla. Això vol ETA Primerament jo ja no tenia de anar robar, segona no tenia perquè matar a algú i que ara digui que serè un bon nen, no es moralment ni legalment acceptable i tinc de complir pena Sempre, com ho es ETA, als ulls de la societat i de la justícia serè un assasí i sense cap credibilitat, fins que no paguin i deixin les armes, SENSE cap condició
Ara ETA ha posat de genolls a tots el aparell de l’estat. Abans a altres governs. Ara ho ha fet com una mesura electoral –pactada- per col·locar a tota presa els elements de Bildu a llocs estratègics. Amb ETA han negociat tothom, el govern de Zapatero no es l’accepció i ara ells, cara la societat que ens tenen per imbècils alguns fan palmetes. Aquí a Catalunya també tenim ‘palmeros’ que encara no se que colons celebren (ni diuen PAU), i gent de bona fe que s’ho han cregut i inclòs els hi cau la baba (baba rai, en tenen mes), Criden ETA no mata, ni crida? Quina bona oïda que tenen a Eukadi i això que esta a uns 450 km)
Al veure la noticia vaig pensar en el 28 de desembre o en un 20 N, dates prou còmiques, una per les innocentades i l’altra per commemorar la mort d’un feixista.
Si anem a casa nostra, l’Empordà, anem a Roses. Varem viure aprop el terrorisme de ETA; va ser la mort del primer Mosso a Catalunya, el Sr. Santos Santamaria. Q.E.P.D.
Han passat els anys i he fet tot el possible per escriure sobre Roses, en la distancia, llarga o curta. He tingut cura de fer-ho be i no se si la memòria i les forces m’acompanyaran per seguir fer-ho, però d’un tems cap aquí i vist el panorama sociopolític he deixat no tan sols de escriure, -motius familiars i físics -que he tingut de deixar de escriure a webs del poble, i comarca, bloquejar alguns personatges del Facebook, he deixat quasi de anar a Roses i he desconnectat Empordà TV, per no veure algunes coses i cares, però el Sr. Carles, (sempre ell), mes conegut com l’amo de Roses, te la mala costum de escriure als diaris de àmbit comarcal. I ara també els tindré de deixar de llegir. Ara te una tribuna i una foto a un setmanari a on el esmentat batlle, està ‘repantigat’, i ‘escarxofat’ con si estés a casa el sogre, passejant les seves grandeses i el seus desconeixements.

 

"Avui em sabut que ETA es un punt final, es la millor noticia.. …recordem el 365 dies de l’any al Santos Santamaria. Que esta al cel". L’alcalde accidental era el bon amic Miquel Gotanegra i jo estava a casa amb la pota xunga, de una ensopegada de tant treballar. I que desde la meva convalescència, també he sentit el patiment i la pena que encara porto al damunt" (paraules de Carles Páramo)
Em sabut per part del batlle, que la mort del Mosso no va afectar al turisme, cosa que als pares del Sr. Santamaría -noi assassinat- els hi devia fer molta il.lusió ¡Spain is l’ostia de diferent! Que n’ets de patètic i lamentable!!!

Mira que fer un balanç amb positiu del turisme, incloent la trista mort de un jove mosso, amb els numero de llits plens, d’aquell maleït estiu de Roses, per tu no te preu ¡¡ Increïble !!!

¡¡ Costa Brava Catalana !! Encara deuen cantar els turistes de l’any 2001

 

Senyors, ETA ja deixat de matar i jo ja he deixat de comprar el Setmanari Empordà i l’Hora Nova i us ven juro que tindre la pau interior que vull i necessito. També podria fer una collonada -espero que no li paguin per escriure aquestes bajanades- però si ho necessita –es pobre- , jo li pago cada setmana, perquè no escrigui res i ens deixi a tots en PAU.
Ja li vaig fer fa uns dies un escrit dins de la meva web, a ell (Carles) i al Felip Puig (el des mossos), perquè deixin de dir bajanades com: "Roses te de tindre ordre i esperit de llibertat" Quins pebrots!
Tot el que he escrit es resumeix en això:

Qui s’ha cregut vostè qui es. Diu: ETA ha fracassat, Es l’hora del perdó? De demanar perdó? I concedir perdó? Crec que si, sense oblidar les víctimes directes o indirectes. Perdona Carles, ETA no ha fracassat. Aquí no hi ha una rendició d’ETA, no hi a dissolució, aquí no s’han complet penes, aquí ETA posa condicions per seguir matant o no. Aquí no hi han víctimes directes o indirectes, nomes hi han VÍCTIMES i tu no es ningú per donar perdons, ni per demanar-los per ningú, ni en nom de ningú. Tu ni ets Deu, ni salvador de pàtries , ni causes perdudes ni ets una víctima del terrorisme, tu est la teva pròpia víctima , tu ets una víctima de la teva arrogància i la teus deliris de grandesa. Pregunta a un familiar del Sr. Blanco si han perdonat als assassins del seu fill, o potser creus que el Sr. Blanco es el culpable d’estar dins la trajectòria de la bala, que el va matar, quant estava lligat a un arbre i estan tota la població amb el cor encongit? Potser si que tots som víctimes de molts i masses terrorismes i malauradament sempre que hagin diaris escrits tant permissius, a la ma de tots, que inclòs posin la foto del el Batlle repantigat, que hi hagin blocs, webs i tota mena de chats, tots podem ser víctimes de un terrorisme que no mata, però fa molt de mal, com el teu i com pot ser la teva ignorància e inoperància
Per cert, ara que t’has convertit en líder mundial de la religió, la moral, la llibertat i les bones costums, escriuries el mateix si haguessis sigut tu el germà (no ho desitjo, ni en el pitjors del casos) o un familiar directe del Sr. Blanco? Fes-me un favor, no ho pensis, ni contestis, CALLA, si us plau.

 
¡¡ Deixam tranquil !! Collona

Escrit per El Quim Pedret i Rovira la matinada del dimecres 26-27 d’Octubre

 

VISCA CATALUNYA LLIURE

0 comentarios