Blogia
Joaquim de Catalunya

El desgavell pseudo-politic de Roses, Q.Pedret

 

Alguns sense esforçar-se massa, encara ho poden fer molt pitjor

abril 15, 2011

Ja ho diem a casa , aquí no mentjem gaire, però riem l’ostia. No se si a Roses riuran molt per ellà el mes de juny. No se si la gent que li embargan el pis o no te o no tindrà feina, riurà molt. Però potser ens tenim d’acostumar a riure perquè la processó es molt llarga i el ciri molt curt i a mes la majoria de polítics encenen el ciri per el dos costats i això s’acabara molt abans. Amb un bon pet, no per la crisis. No, no, perque TOT acaba i anirem matadets de ‘risa’ amb un ¡Mercedes!, cap la capseta de roure i ens ficaran dins del prestatge,perque la vida te aquestes coses ¡Malament!

¡I Mentrestant la Magda espera!

La situació de la majoria de partits politics a Roses es !curiossssssima!, digne d’estudi, per fer un doctorat de seny, coherència i si m’apureu un ‘master’ de psiquiatria. Inclòs tenim partits polítics de caire racista i NO PASSA RES. La Españas lo permiten. Es legal. Podrem trobar.nos també salvadors de la pàtria, intolerants, soberbis i falses modèstia, colors i formes per donar i per vendre, perquè? ….Perquè Roses els NECESSITA Increïble! Necessita els polítics! Ni mes ni menys que quasi 9 candidatures per possar el cul a la cadira a la Plaça Catalunya. ¡Quina cadira mes xula! Renoi

En castella diuen: ‘Mal de muchos consuelo de tontos’. Dic això no per mesurar la capacitat mental-politica de un poble, ni molt menys, sinó que avui m’han dit que a un poble turistic de Catalunya, amb uns 35.000 habitans es presenten disset (17) candidatures per ser Alcalde. ¡¡¡Ens guanyen!!!

Una situació curiosa es pot trovar en Marc Danes (hola Marc) es difícil de veure. En Danes es treballador, seriós i fa de papa com jo (felicitats Marc)

Marc estaves a ERC i vares plegar amb molta raó, i ara…. vas a caure a la dreta burgesa-catalana ?, i la vegada assosiada amb la mes ‘chochona’ : Unió, la del amic Duran (que tindria de plegar) Jo no vaig volguer aceptar que al votar en Mas, l’Antoni Duran ja em venia inclòs en el ‘PACK’. Sort que no està al govern dels millors. ¡¡bufa!! Ara en Duran dirà que ha sigut independentista tota la vida, o igual calla o segueix dien i rien les burrades a la TV VEO 7, del ‘demòcrata’ P.J.Ramírez i potser li fan un monument al costat de la Cibeles.

Marc: T’ha dit en Carles que si no ell no treu prous vots per fer govern, (paraules seves dites a la meva persona) que ja te pactada una alcaldia compartida, (dos anys cada un) amb el Partit Popular del Manel (tinent D’Alcalde amb la Magda)?.

Marc t’imagines la cara d’en Ramon Pujol? -el pobre va sortir de l’ajuntament per cames i fart amb alguns, amb el curiós pacte de govern amb CiU-ERC (paraules seves a la meva persona) També hi havia una frase que en Ramon sentia molt, que va avorrir i que el treia de polleguera, …deia així: “Si si, Ramon Pujol, el qued dius es una bona idea, perquè JO, ja l’havia pensada” Adivina qui li repetia ‘la frase maleída’ cada dia dins de l’Ajuntament.

Que lluny queda aquella època que portabem l’Esclat (revista d’ERC a Roses) Em crescut i ara malauradament veiem molt mes anticatalanisme arreu. Avns inclòs els Convergents ens estimaven i quant no els atacabem massa, ens deien: ‘Mira, els nois de ERC son com cosins germans nostres. Coses, Ja sap que diuen dels cosins: ‘Quant mes cosins…. i això fan la majoria de politics, fer de cosins. shshsh

Tornant a un possible pacte CiU-PP , (toco fusta que no passi) no seria la primera vegada a Roses, ja que ja es va fer al any 92 (crec recordar) i en Fernando López (Regidor de Governació) va sortir del pacte desprès del mandat de Sanés de dos anys, amb una coça al cul i ara, quasi 18 anys desprès, et trobaries a dins d’un hipotètic ‘sidral’ o digali govern d’en Carles-Manel a mitges (dos anys cada un) i amb en Valdera i en Gallego, ‘intimis amics’ d’en Carles. Podría ser la l’ostia! Una coça també podria ser teva. Recorda qyue si es donés el cas (‘toco madera) a l’amo no se li te de portar mai la contraria, mai. Hi perill de excomunió. Pregunta.mo a mi o en Pere Mora, en sabem de coças

Igual en Carles se sent generós i et vol donar la mateixa cartera, que ja va rebutjar en Ramon Pujol en el seu dia: “inspector de urbanisme i sancions” o sigui la mes ‘xunga’, o et dona feina per recollir pomes a Sant Pere Pescador ¡Quin panorama!, per emmarcar, oi Marc?.

La vida son quatre dies, jo en faig broma, per no plorar, però no et dic, ni et diré mai que ets un camisa girada, jo solament t’aviso que el mateix Escobar no s’en refia d’en Carles, ni de ningú (paraules del Manel a la meva persona, un dissabte a la tarda) Tu has triat. Ves amb molt d’ull.

Marc, veig vergonyós que no hi hagi una llista de ERC a Roses i la culpa se que no es teva. Però segueix treballant per el poble. Et desitjo el millor i salut amb els teus. Roses amb aquest panorama polític mes aviat sembla un galliner, inclòs seria possible que el nou batlle de Roses fos el ‘Pillu’, jo he vist coses molt mes curioses. Quin poble mes curiós. Oi? Quin? El meu, el teu , el nostre i el d’ells. Sobre tot el d’ells. Per cert jo no tinc cap ideologia política ni religiosa, la meva religió, no m’ho prohibeixen, i tinc por que el meu fil em des.heredi. Si tinc a vegades el rampell o mala costum de anar a votar, voto a la persona, però ara crec que ja ni emb vellugare de casa… “la música militar nuca me supo levantar…” (G.Brassens)

Cordialment El Quim

! I mentrestant la Magda espera!, però tranquil·la

POLITICS, TREBALLEU TOTS PLEGATS PER AIXECART EL POBLE I DEIXE.VOS D’OSTIES.Si tant l’estimeu i si pot ser de franc, o sigui ni un ‘duru’ ¡¡¡Axò es amor!!!

 

Quim Pedret Rovira

0 comentarios