Blogia
Joaquim de Catalunya

Fotografies de Vilajuïga per amagar?

Coses de poble

Cat Esbarjo ¿Piscina Publica

Centre Acullida Turistica i dos Centres de Acullida ‘Trista’ (o sigui de pena)

 

Quim Pedret

 

COSAS SERIAS

Para los turistas… o para que punyetas sirven los CAT’S (antiguamente llamados Oficinas de Turismo)

Creo que me llego la inspiración:

Si al Parador Nacional de Turismo (invento de Fraga), le sumamos las Oficina de Turismo, nos da como resultado el bodrio del CAT (invento de Montilla) 

Puede que alguien algún día me explique donde están los TURISTAS….. si lo encontramos los podremos atender y encima les daremos de comer, pero pagando, somos catalanes, la pela es la pela. Si alguien sabe de alguna Oficina de Turismo que sirvan comidas, que haga el favor de enviarme la dirección para este agosto. Quiero comer bien atendido

Joaquim Pedret i Rovira (ex-politic de ERC, ara un home lliure, fa anys que no ting de seguir una disciplina de vot i ser un ‘borrego’)

Des-Felicitacions

Podriem felicitar a l’equip de govern, estan netejan el llit de la riera que dona a la zona de esbarjo dels antics i deixats safareigs. Però no ho farem. Si son ells el que ho estan netejant, es la seva obligació. Si es administració, també es la seva obligació. Si no els algrada que parli de ells, que pleguin.

 

Chico para todo o Regidor multiuso

Felicitem al regidor de Vilajuïga, per el seu nou càrrec dins de l’Ajuntament: La seva nova tasca dins del Centre Civic, manada per el Sr. Batlle (mana molt). El Sr. Regidor es el nou CAMBRER del Centre Civic PUNT DE TROBADA del poble.

¡¡Hi han pobles que son l’ostia!! Vilajuïga es un d'ells

 

 

Joaquim Pedret i Rovira

0 comentarios