Blogia
Joaquim de Catalunya

Els millors artistes de l’Alt Empordà

Els millors artistes de l’Alt Empordà 1ª Part

 Vilajuiga Quim Pedret

Canal d’Art Creacions Quim Pedret TV    Foto: Joaquim Pedret Rovira

(Clicar la foto per veure el video)

Els millors artistes de l’Alt Empordà 2ª Part

Vilajuiga Rates Joaquim Pedret

Canal d’Art Creacions Quim Pedret TV Foto: Joaquim Pedret Rovira

 (Clicar la foto per veure el video)

Artistas de Vilajuïga

Diu el Mestre Joan Manel Serrat:

“A menudo los hijos se nos parecen,
y así nos dan la primera satisfacción;
ésos que se menean con nuestros gestos,
echando mano a cuanto hay a su alrededor.”

“Esos’ locos’ bajitos que se incorporan
con los ojos abiertos de par en par…”

 

 

“Fa molts anys que em dedico a veure quadres, fins i tot m’he atrevit a pintar-ne algun, però em vaig quedar tan sorprès l’estiu del 2009, cuant vaig entrar per primera vegada en el Col•legi Santiago Ratés de Vilajuïga i passejant per les aules, llestes per a ser repintades per al curs següent, em vaig trobar amb aquestes petites joies, unes estaven penjades del sostre, altres pintades als vidres de l’aula i altres a la paret amb cinta adhesiva i xinxetes. Mai havia vist en una Galeria d’Art tant color, dinamisme, frescor, vitalitat i força com aquell dia. Vaig passejar més de dues hores. No m’ho creia. Amb la companyia de la meva càmera fotogràfica ‘van aparèixer’ els petits artistes en forma de grans pintures. Felicitats als professors, ja que sense ells no seriem res.

A tots les nenes i nens de Vilajuïga, que demostren dia a dia i any rere any, que poden ser i de fet ja ho són, uns grans artistes de la pintura. Molts pintors, que es diuen consagrats, segurament prendran bona nota del saber fer d’uns petits, però alhora uns grans artistes anònims. Moltes felicitats a tots el que han posat el seu granet de sorra”

 

Per ells....

 

Joaquim Pedret i Rovira

Escriptor i Fotograf

0 comentarios